Buď ready na sezónu - tréninkovej plán od dropit.cz 2. díl

Sezóna se blíží a tak na ní musíte být ready! dropit.cz Vám proto přináší ultimátní tréninkovej plán. Zapomeňte na posilovnu, je to nuda a jenom Vás to zpomalí :-) Tréninkovej plán kterej Vám představíme se skládá pouze ze silově dynamických cviků, ke kterým nepotřebujete žádné, nebo jen minimální nářadí jako je TRX, nebo kettlebell. Postupně Vám budeme představovat jednotlivé tréninky tak, aby jste obsáhli celé tělo a na začátku sezóny měli nadformu :-) 

V druhém dílu přinášíme tréninkový plán pro posílení celých břišních svalů. Trénink Vám ve videu předvede náš kondiční trenér Mates, v krátkosti je postup následující:

Trénink má tři serie po šesti cvicích. Každý cvik trvá 30 vteřin a mezi sériemi je minuta pauza. Pořadí cviků je:

1) Svíčka

2) Kmitání

3) Přítahy ke kolenům

4) Přítahy ramenem

5) Přítahy ramenem na druhou stranu

6) Zkracovačky 

Cviky jsou detailně popsané ve videu.

Jako motivaci máme pro Vás opět připravenou soutěž o batoh od Sportenu! Pravidla jsou jednoduchá: Postněte nám pod tento článek na Facebooku dropit.cz fotku/video jak se Vy připravujete na sezónu. Postovat fotky a videa můžete do pátku 6.9. 2013 do 20:00. Vyhraje ta fotka, která najvíce zaujme, nebo pobaví naší super odbornou porotu :-)

Good luck!